Týdenka na kolech 2006

Název

Popis

Trasa začínala v Olomouci a končila ve Veselí nad Lužnicí. Z Olomouce jsme 1. den dojeli přes Tovačov do Kroměříže. Zastihl nás déšť a první dny pršelo dost. 2. den Z Kroměříže za deště podle řeky Moravy a ten jsme ukončili v Uherském Ostrohu. 3. den jsme jeli přes Strážnici do Rohatce a odtud kvůli dešti jeli vlakem do Břeclavy. Z Břeclavy jsme po přespání odjeli vlakem do Znojma a chtěli ukončit týdenku kvůli dešti. Ve Znojmě přestalo pršet. Vrátili jsme se do Jaroslavic do sklípku, který byl domluvený. 4. den jsme ujeli cestu z Jaroslavic do Štítar. 5. den ze Štítar do Slavonic. 6. den ze Slavonic do Třeboně. 7. den z Třeboně do Veselí, na vlak a zpět do Prahy. Zajímavosti - v největším liáku jsme vzali zavděk ubytovnou u nádraží v Břeclavy. Tam jsem se bála jít sama do koupelny. Ale byli jsme v suchu. Cestou do Strážnice se jeden člen pos... Vzniklé opruzeniny mu byly ošetřeny na ubytovně. Líbila se mi zastávka v Petrově, krásné sklípky. Cesta ze sklípku v Jaroslavicích na kolech byla odvážná. Pepa, náš známý z loňska, ve sklípku měl pro nás vše přichystané, zamluvil ubytování, připravil jídlo. Do Slavonic jsme dorazili vyčerpaní, bylo dost pozdě a ubytování plné. Majitel ubytovny se o nás postaral, nastěhoval nás do jiného domu, kde to bylo moc pěkné. Husáci přespali ve stanu na dvoře ubytovny. Ale ve Slavonicích jsme jim to tam opět slušně vybydleli. Jirka načůral do vázy, Roman měl horečku a zvracel, stopy jsme zahladili koberečkem. Tuto týdenku nás provázelo onemocnění. První noc na hotelu v Kroměříži marodil Vláďa, ve Štítarech to zmohlo Mirka, ve Slavonicích Romana. Máňa sebou břinkla z kola rovnou do příkopu zadkem do potoka. Líbilo se nám Znojemské podzemí a ten zázrak, když přestalo pršet. První dny jsme jeli v dešti a od té doby již nepoužívám deštník. Napínavé bylo sehnat pozdě večer ubytování v Kroměříži, ale hotel byl komfortní. Jeli jsme opět přes Českou Kanadu, staréé Město pod Landštejnem, ve vsi Klášter je nádherný kostel, pustili nás dovnitř, prohlédnout podzemí a kryptu, pak u Osiky oběd. V Třeboni bylo zakončení bujaré. Poslední den do Veselí na vlak a domů. A ta cesta vlakem tam z Prahy do Olomouce, to bylo neskutečné, měli jsme kupé pro sebe, v něm jsme kouřili a popíjeli. Průvodčí se za námi bál jít. Když vlak zastavil na nádraží, tak se z okna našeho kupé valil dým z cigaret.

Období

Statistiky

• 43 fotek
  • 0 se líbí

Nastavení

Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.