Lyžařský kurz - Velká Úpa 2013 , Den 1.

Název

Popis

Lyžák
Vyjížděli jsme v sobotu 12.1. od hřiště v Klecanech. Cesta byla poklidná a dlouhá.
Když jsme dorazili k hotelu Javoří mlýn, čekalo nás vykládání všech věcí. Po ubytování, vybalení a vydatném obědě jsme šli na sjezdovku, kde jsme se rozdělili do skupin. Byli mezi námi velmi dobří lyžaři i úplní začátečníci.
Večer jsme se seznámili s pravidly bezpečného chování na sjezdovce a naučili se i nové hry.
Potom jsme šli spát do útulných pokojů. Nejútulnější a nějvětší byl pokoj číslo 13, který obsadili všichni kluci z pátých tříd.
Druhý den ráno jsme šli všichni lyžovat, stejně tak i po vydatném obědě.
Třetí den byl ,,odpočinkový''. My jsme šli ráno na výpravu a cestou si vyzkoušeli sněžnice a foot ski. Vyšlápli jsme obrovský kopec, ale odměnou nám byla výborná palačinka.
Odpoledne jsme stavěli iglů a měli jsme sněhovou bitvu. Kdo chtěl, šel po večeři na večerní lyžování.
Další den jsme měli dobrou náladu, protože večer měla být discotéka. Discotéka se povedla. Hudbu obstaral instruktor Vašek. Byla to zábava a hlavní postavou byl plyšák Koddy i s ostatními dětmi a vedoucími.
Poslední den ráno jsme měli lyžařské závody a po obědě už nás čekala jen cesta domů, kde nás čekali rodiče.
Vojta Šedivý

Nastavení

Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
Lyžařský kurz - Velká Úpa 2013 , Den 1.