Polární expedice 2016 – Špindlerovka

Název

Popis

Čtyřdenní expedice tří důchodců započala v Janských Lázních, kde jsme absolvovali výstup Černohorským potokem směrem na Černou horu. Na tu jsme ale až nešli, stočili jsme směr na Malé Pardubické Boudy a zpět do Janských Lázní. Následoval přesun na Špindlerovku. Po výstupu z auta nás málem odnesl ledový vichr, ale zvítězili jsme. Takže rychle do wellness a na super vydatnou večeři. Ráno s napěchovanými bříšky zhlédnutí nově budované Petrovky a vzhůru na Dívčí kameny. V cca 4 cm sněhu valíme směr Mužské kameny, sedlo nad Martinovkou, zavřenou Martinovku na Brádlerovu boudu. Po teplém i studeném občerstvení stoupáme na Ptačí kámen a přes Petrovku zpět na Špindlerovu boudu. A opět lázně a opulentní večeře. Následující den po červené hřebenovce jsme pokořili nejvyšší vrchol Čech - Sněžku řetězovým výstupem. Kromě kaple sv. Vavřince samozřejmě vše zavřeno, takže v mlze a sněžení po silničce sestupujeme na bývalou Obří boudu a pokračujeme na Luční boudu, jako jedné z mála otevřené. Po doplnění kalorií a tekutin se dáváme žlutou spojkou na červenou hřebenovku a po ní již v naprosté mlze a sněžení doklopýtáme již v asi 12 cm sněhu do místa startu. Závěrečný den po nalodění do auta jsme prohlédli hospital v Kuksu.
Jinými slovy další velice zdařilý výlet s kámošema ze školy.

Období

Statistiky

• 69 fotek
  • 0 se líbí

Kategorie a štítky

Nastavení

Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu
Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.